Informasjon fra styret distribueres via epost og på nettsiden. I noen tilfeller som gjelder driften, for eksempel heis og vask av fellesarealer og lignende, vil beskjeder bli hengt opp i oppgangene. Men hovedregelen er at du må følge med på mail og nettside for å holde deg oppdatert. I tillegg er det opprettet en facebookgruppe for mer uformell kommunikasjon mellom beboerne.
Det er viktig at du sørger for å holde oss oppdatert med riktig kontaktinformasjon. Skal du leie ut leiligheten, er du også pliktig til å oppdatere styret med leietakers kontaktinformasjon.
Dersom du har registrert deg og ikke mottar nyhetsbrev fra styret, må du sjekke spamfilter først og så ta kontakt med styret, slik at vi kan det ut.
Dersom du ikke har registrert deg ber vi om at du registrerer din kontaktinformasjon:
DERSOM DU SKIFTER E POST ADRESSE MÅ DU REGISTRERE DEG PÅ NYTT FOR Å VÆRE SIKKER PÅ Å FÅ NYHETSBREVENE.
(din gamle adresse vil da bli «dumpet».
Containere settes ut onsdag den 04.mai 2022 står ut neste uke – uke 18. Fjernes mandag 09.mai 2022. De blir plassert mellom byggetrinn 1 og 2 ved garasjeinnkjøringen som vanlig. Kanskje andre steder også, men det vil dere se! Husk at det er mange som vil kaste ting, så vær nøye med å pakke tingene kompakt, særlig papp. På forhånd takk:)
Denne e posten er sendt ut til alle seksjonseiere.
Hei
Sakspapirene til årsmøte i Sørenga 3 sameie er nå lagt ut på Min Side.
Du kan nå gjøre deg kjent med sakene som skal behandles, og du kan benytte kommentarfeltet til å kommentere og stille spørsmål i hver enkelt sak.
Kommentarer og spørsmål er åpen fra 15.06.2021 klokken 12.00 til 18.06.2021 klokken 12.00.
Logg på https://www.usbl.no/min-side for å se sakspapirene til årsmøte.
Med hilsen,
Styret i Sørenga 3 sameie
Når du logger deg inn der får du se hele sakslisten og sakspapirene. Du kan stille spørsmål og komme med kommentarer fra 15.06.21 til 18.06.21 kl. 12.00. Etter dette er det en stemmeperiode. Alle instrukser vil være der når du er innlogget.
Styret har innhentet råd fra blant annet Usbl om hvordan vi skal forholde oss til smitteverntiltak i fellesområder.
Vi henviser til generelle smittevernråd og vedlagte plakat hygieneplakat-smitte som er hengt opp i oppgangene.
Risiko for smitte i fellesområder er definert til følgende områder:
Hva gjør vi med dette:
Følg smittevernreglene på takterrassen
Husk at også takterrassen er fellesområde og smittevernregler må følges også der. Ikke mer enn 5 personer i en gruppe og hold avstand. Unngå situasjoner som kan utløse smitte selv om dere er utendørs.
Hva hvis en smittet person har vært i våre fellesområder?
Det er ikke noe varslingssystem som varsler styret eller naboer om en person i bygget er smittet eller om vedkommende har vært i våre fellesområder.
Dersom styret får kjennskap til dette ved at noen for eksempel er hentet med ambulanse eller melder i fra vil vi sørge for at det blir utført en ekstra vask/desinfikasjon av berørte områder. Men som sagt, dette får vi ingen automatisk varsel om. Derfor er det viktig at hver og en følger smittevernreglene og ikke minst vasker hender med en gang dere kommer inn i leiligheten for å verne dere selv.
17.04.20
Vennlig hilsen
Styret
05.01.21Kasting av juletrær:
ÅRSMØTET SOM VAR PLANLAGT AVHOLDT DEN 21.04.20 ER UTSATT PÅ UBESTEMT TID PÅ GRUNN AV CORONA KRISEN. NY DATO KOMMER!. 31.03.20 Styret Vi har besluttet å se tiden an en stund til før vi bestemmer om årsmøtet skal være digitalt. Det må gjennomføres innen 30.06.20.
16.04.20
Nedenfor finner du arkiv for informasjon som er sendt ut fra styret tidligere:
Årsmøte 2020 – dato og forslag
Skriv kalde baderomsgulv og radiatorer
Årsmøte – Nyhetsbrev april 2021